Wydarzenia w Gminie Mycielin
Kontakt z Urzędem
 

Aktualności

2017-01-17

 INFORMACJA DOTYCZĄCA CENTRALIZACJI ROZLICZEŃ VAT

Od dnia 1 stycznia 2017r. Gmina Mycielin wprowadziła skonsolidowanie rozliczeń w podatku od towarów i usług obejmujące czynności dokonywane przez wszystkie jednostki budżetowe Gminy Mycielin. W praktyce oznacza to, że wszystkie czynności sprzedaży i zakupu dla celów VAT uznawane będą za czynności wykonane bezpośrednio przez Gminę Mycielin, faktury dokumentujące te czynności po 1 stycznia 2017r. będą zwierać następujące określenie nabywcy/odbiorcy: NABYWCA: GMINA MYCIELIN z siedzibą w Słuszkowie 27 62-831 Korzeniew NIP 9680857720 ODBIORCA: Nazwa jednostki organizacyjnej i adres
Pliki do pobrania:
  • Rozmiar pliku: 60 KB
  • Rozmiar pliku: 200 KBINFORMACJA
Wielkopolska Sieć Innowacji
NSR
Komunikaty informacyjne Gmina Mycielin
Certyfikat Jakości